اگر جواب سوال خود را در بخش سوالات متداول پیدا نکردید
در صورت نیاز به پشتیبانی و یا راهنمایی لطفا فرم ارتباط با ما را تکمیل و پیام تان را برای ما ارسال کنید.
ما عمیقاً برای سؤالات شما ارزش قائلیم و سعی می کنیم طی حداکثر یک روز کاری به بهترین شکل ممکن به درخواست شما پاسخ دهیم
سوالات متداول:
با مراجعه به قسمت عضویت در سایت و تکمیل فرم ثبت نام شما عضو سایت مدیرمند خواهید بود و ایمیلی حاوی اطلاعات کاربری شما به آدرس ایمیلتان ارسال خواهد شد.
قسمت اطلاعات کاربری را به انگلیسی و قسمت اطلاعات شخصی را به فارسی وارد کنید.
رمز عبور انتخابی شما باید حداقل 5 و حداکثر 20 حرف داشته باشد.
با توجه به آنکه برای ارتباط با شما از آدرس پست الکترونیک تان استفاده خواهد شد، از وارد کردن آدرسهای غیر معتبر خودداری کنید.
وارد کردن شماره تلفن اختیاری می باشد.
برای ثبت نام در سایت باید از نسخه های جدید مرورگر اینترنت مثل فایرفاکس و کروم استفاده کنید.
در صورت فراموشی رمز عبور و یا فراموشی نام کاربری باید ایمیلی را که با آن در مدیرمند ثبت نام کردهاید داشته باشید.
در این حالت کافی است در همان صفحه ورود به حساب کاربری، روی گزینه «رمز عبورم را فراموش کردهام» کلیک کنید.
پس از اعلام ایمیل خود، مدیرمند نام کاربری و لینک تغییر رمز عبور را به ایمیلتان ارسال خواهد کرد. با کلیک روی لینک ارسال شده میتوانید رمز تازهای برای خود تعیین کنید.
از اینکه ایمیل خود را اشتباه تایپ نکردهاید مطمئن شوید، پوشه Spam یا Junk را در ایمیل خود چک کنید. ممکن است ایمیل مدیرمند به پوشه اسپم منتقل شده باشد و در Inbox شما قرار نگیرد. اگر بازهم ایمیلی دریافت نکرده بودید حدود پنج دقیقه صبر کنید و ترجیحاً با مرورگر دیگری دوباره امتحان کنید، اگر ایمیلی دریافت نشد با مراجعه به صفحه پشتیبانی این موضوع را به مدیرمند اعلام کنید.
اگر از مرورگری غیر از فایرفاکس یا کروم استفاده میکنید، مرورگر خود را تغییر دهید.
اگر از نرم افزارهای تغییر آیپی مثل فی.لتر شکن یا وی پی ان استفاده میکنید آنها را غیرفعال کنید.
با این وجود اگر مشکل حل نشد، چند دقیقه صبر کرده و سپس دوباره برای پرداخت تلاش کنید. در نهایت اگر مشکل همچنان وجود داشت این موضوع را در صفحه پشتیبانی مدیرمند اطلاع دهید تا پشتیبانی مسئله را پیگیری کند.
پس از خرید محصول، ایمیل حاوی لینکها چند دقیقه بعد و حداکثر یک ساعت بعد برای شما ارسال میشود.
اگر لینکها در Inbox شما وجود نداشت، حتماً پوشه Spam / Junk را چک کنید. اگر ایمیل مدیرمند در بخش Spam هم نبود، لطفاً مشخصات کامل خرید خود شامل تاریخ و زمان و کد پیگیری را که پس از پرداخت در درگاه به شما نمایش داده شده و برایتان ایمیل شده است به بخش پشتیبانی اعلام کنید.
اگر درگاه پرداخت برای شما ایمیل نفرستاده و شماره پیگیری ندارید، به این معناست که خطا مربوط به سیستم بانکی بوده است. در این حالت یا پول از حسابتان کسر نشده و یا پس از مدت کوتاهی (حداکثر 72 ساعت) بانک آن را به شما بازمیگرداند.
پرداخت اینترنتی به شکلی طراحی شده که امن و آسان باشد. با وجود این هنگام خرید اینترنتی از مدیرمند یا هر فروشگاه مجازی دیگر به این نکات توجه داشته باشید: در قسمت آدرس بار مرورگر خود به آدرس دقت کنید که حتماً از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. اگر از تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی استفاده نمیکنید حتماً از کیبرد مجازی برای وارد کردن رمزهای خود در صفحه پرداخت استفاده کنید و هنگام ورود به درگاه از فیلتر شکن های رایگان استفاده نکنید.
در صورتی که محصول خریداری شده به صورت فیزیکی نیاز به ارسال به آدرس شما نداشته باشد دقیقاً پس از پرداخت در حساب کاربری شما فعال میشود. اگر پرداخت را انجام دادهاید و پول از حساب شما کسر شده، اما محصول مورد نظر در حسابتان فعال نشده، به صفحه پشتیبانی مراجعه کرده و این موضوع را به ما اعلام کنید (گزینه پیگیری مالی). در صورتی که محصول به صورت فیزیکی است با توجه به شهر محل سکونت شما و تعطیلات رسمی از دو روز کاری تا نهایتاً یک هفته توسط پست تحویل خواهد شد.
اگر جواب سوال خود را در بخش سوالات متداول پیدا نکردید
در صورت نیاز به پشتیبانی و یا راهنمایی لطفا فرم ارتباط با ما را تکمیل و پیام تان را برای ما ارسال کنید.
ما عمیقاً برای سؤالات شما ارزش قائلیم و سعی می کنیم طی حداکثر یک روز کاری به بهترین شکل ممکن به درخواست شما پاسخ دهیم
فرم ارتباط با ما