دورههای زیر احتمالاً برای موفقیت کسبوکارتان مفید باشد
در مدیرمند مهارتهای خود را در حوزهتوسعه دهید

مرکز تماس
اگر مدیر یک کسبوکار متوسط یا بزرگ هستید، در این بخش میتوانید تمام مهارتهای مربوط به مدیریت مرکز تماس و پشتیبانی از مشتریان را یاد بگیرید.
بیشتر بدانید »
مذاکره تلفنی
اگر در بخشی کار میکنید که بهطور مستقیم با مشتریان در ارتباط است، در این بخش میتوانید مهارتهای خود را در زمینه مذاکرهتلفنی، مدیریت اعتراضات و شکایات توسعه دهید.
بیشتر بدانید »
بهبود تجربه مشتری
تجربهای که مشتریان از محصول یا خدمات شما بدست میآورند بسیار مهم است، در این بخش می توانید تجربه خرید مشتریانتان را بهبود دهید و آنها را وفادار کنید.
بیشتر بدانید »