درباره مدیرمند

به سایت مدیرمند خوش آمدید. خوشحالیم که یادگیری مستمر برای شما ارزشمند است و برای آن وقت می‌گذارید. ما در مدیرمند تلاش می‌کنیم با ارائه آموزش‌های اصولی که بر پایه معتبرترین منابع مدیریتی ساخته می‌شود به شما کمک کنیم کسب و کار خود را در حوزه بازاریابی خدمات، مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی مشتریان بهبود دهید.

مهران فراهانی

درباره موسس مدیرمند

من مهران فراهانی متولد سال 1366 موسس و مدیر سایت مدیرمند هستم؛ کارشناس مهندسی فناوری اطلاعات، MBA بازاریابی و دانش آموخته دکترای حرفه‌ای مدیریت کسب و کار (DBA) از دانشگاه تهران هستم و در مجموع، حدود یازده سال شانس مدیریت و سرپرستی در شرکت‌هایی مانند میهن، ماموت خودرو و گلدیران را داشته‌ام.
برای آشنایی بیشتر با مدیرمند و مهران فراهانی، می‌توانید به فایل چهار دقیقه‌ای زیر گوش دهید.

هدف مدیرمند

اعتقاد مدیرمند بر این است که کسب و کار‌های ایرانی در آینده نه چندان دور برای بقای خود، بیش از پیش نیازمند بهبود فعالیت‌های خود در حوزه خدمات و ارتباط با مشتری هستند. بنابراین هدف اصلی و جدی مدیرمند ارائه آموزش‌هایی است که به کسب و کار‌ها کمک ‌کند مشتریان خود را بهتر بشناسند، کیفیت خدمات خود را افزایش دهند و با آن‌ها ارتباط سود‌آور و بلندمدت ایجاد کنند.

درباره مدیرمند - سمینار شرکت مشتریان گلدایران

اصول و ارزش‌های مدیرمند

اصول و ارزش‌ها‌یی که به عنوان ستون‌های اصلی فعالیت‌هایمان می‌دانیم

منابع معتبر

در مدیرمند، به استفاده از منابع معتبر و قابل اعتماد برای ارائه محتوای با کیفیت و مفید توجه ویژه‌ای داریم. ما به دنبال اطمینان از صحت و دقت اطلاعات ارائه شده برای کاربرانمان هستیم.

روش علمی

در تهیه دوره ها و محصولات آموزشی، به رویکردهای علمی و پژوهشی تاکید می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از دانش و روش‌های پیشرو در زمینه مدیریت و ارتباط با مشتری، بهترین تجربه را برای کاربران فراهم کنیم.

توجه به جزئیات

در مدیرمند، به جزئیات کوچک نیز توجه ویژه‌ای داریم. با آگاهی از اهمیت جزئیات در ارتباط با مشتری، بهبود مستمر را به عنوان یک راهبرد اساسی در پیش می‌گیریم.

اثربخشی آموزش

ارزش دیگر مدیرمند، ارائه آموزش‌هایی است که به واقعیت‌ عملیاتی و نیاز واقعی کسب و کارها پاسخ دهد. با تمرکز بر اثربخشی و کاربردی بودن آموزش، سعی داریم تا در توسعه‌ی فردی و شغلی همراهان تاثیرگذار باشیم.

مقابله با تظاهر

ما از تظاهر، سیاست کاری و چاپلوسی دوری می‌جوییم و از ایجاد فرهنگی که بر پایه شفافیت، صداقت و احترام متقابل بنا شده حمایت می‌کنیم و به ارتقاء ارتباطات موثر و شفاف با مشتریان و همکاران تاکید داریم.

keyboard_arrow_up