پشتیبانی و ارتباط با ما

اگر جواب سوال خود را در بخش سوالات متداول پیدا نکردید
در صورت نیاز به پشتیبانی و یا راهنمایی لطفا فرم ارتباط با ما را تکمیل و پیام تان را برای ما ارسال کنید.
ما عمیقاً برای سؤالات شما ارزش قائلیم و سعی می کنیم طی حداکثر یک روز کاری به بهترین شکل ممکن به درخواست شما پاسخ دهیم.

سوالات متداول:

عضویت در سایت مدیرمند به وسیله شماره تلفن و کد احراز هویت انجام می‌شود، کافی است شماره تلفن خود را در فرم ثبت نام وارد کنید و دکمه ادامه را بزنید، پس از چند ثانیه یک کد تایید ۶ رقمی به شماره موبایل شما پیامک می شود با وارد کردن کد احراز هویت عملیات ثبت نام یا ورود به سایت انجام می‌شود.
برای ثبت نام در سایت باید از نسخه های جدید مرورگر اینترنت مثل فایرفاکس و کروم استفاده کنید.

در صورتی که پیامک تایید دریافت نکردید چند دقیقه منتظر بمانید و دوباره امتحان کنید و در صورتی که کد تایید ارسال نشد از طریق ارسال تیکت موضوع را پیگیری کنید.

اگر از مرورگری غیر از فایرفاکس یا کروم استفاده می‌کنید، مرورگر خود را تغییر دهید.
اگر از نرم ‌افزارهای تغییر آی‌پی مثل فی.لتر شکن یا وی پی ان استفاده می‌کنید آن‌ها را غیرفعال کنید.
با این وجود اگر مشکل حل نشد، چند دقیقه صبر کرده و سپس دوباره برای پرداخت تلاش کنید. در نهایت اگر مشکل هم‌چنان وجود داشت این موضوع را در صفحه پشتیبانی مدیرمند اطلاع دهید تا پشتیبانی مسئله را پیگیری کند.

پس از خرید محصول، ایمیل حاوی لینک‌ها چند دقیقه بعد و حداکثر یک ساعت بعد برای شما ارسال می‌شود.
اگر لینک‌ها در Inbox شما وجود نداشت، حتماً پوشه Spam / Junk را چک کنید. اگر ایمیل مدیرمند در بخش Spam هم نبود، لطفاً مشخصات کامل خرید خود شامل تاریخ و زمان و کد پیگیری را که پس از پرداخت در درگاه به شما نمایش داده شده و برایتان ایمیل شده است به بخش پشتیبانی اعلام کنید.
اگر درگاه پرداخت برای شما ایمیل نفرستاده و شماره پیگیری ندارید، به این معناست که خطا مربوط به سیستم بانکی بوده است. در این حالت یا پول از حساب‌تان کسر نشده و یا پس از مدت کوتاهی (حداکثر 72 ساعت) بانک آن را به شما بازمی‌گرداند.

پرداخت اینترنتی به شکلی طراحی شده که امن و آسان باشد. با وجود این هنگام خرید اینترنتی از مدیرمند یا هر فروشگاه مجازی دیگر به این نکات توجه داشته باشید: در قسمت آدرس بار مرورگر خود به آدرس دقت کنید که حتماً از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده باشد. به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. اگر از تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی استفاده نمی‌کنید حتماً از کیبرد مجازی برای وارد کردن رمزهای خود در صفحه پرداخت استفاده کنید و هنگام ورود به درگاه از فیلتر شکن های رایگان استفاده نکنید.

در صورتی که محصول خریداری شده به صورت فیزیکی نیاز به ارسال به آدرس شما نداشته باشد دقیقاً‌ پس از پرداخت در حساب کاربری شما فعال می‌شود. اگر پرداخت را انجام داده‌اید و پول از حساب شما کسر شده، اما محصول مورد نظر در حسابتان فعال نشده، به صفحه پشتیبانی مراجعه کرده و این موضوع را به ما اعلام کنید (گزینه پیگیری مالی). در صورتی که محصول به صورت فیزیکی است با توجه به شهر محل سکونت شما و تعطیلات رسمی از دو روز کاری تا نهایتاً یک هفته توسط پست تحویل خواهد شد.

فرم ارتباط با ما

    keyboard_arrow_up